Aktualności

Byliśmy na konferencji NTT23

 

W piątek, 14 kwietnia, wzięliśmy udział w konferencji Nowe Trendy w Turystyce, organizowanej przez Gdańską Organizację Turystyczną (VisitGdansk). Inspirująca i bogata w ciekawostki oraz wiedzę impreza, która odbyła się w Europejskim Centrum Solidarności pokazała jak skutecznie działać nie tylko w branży turystycznej, ale i marketingu.

Całość wydarzenia otworzył niespodziewanie Lech Wałęsa, który jak nikt inny zdaje sobie sprawę z tego, że budowanie odpowiedniego wizerunku miasta ma ogromne znaczenie. Później mogliśmy posłuchać ciekawych prelekcji na temat marketingu, danych, statystyk czy ankiet i jak to wszystko wpływa na odbiorcę.

Dowiedzieliśmy się m.in. jak wykorzystać statystykę i badać emocje klientów branży turystycznej, jak spersonifikować miasto i zbudować własny styl komunikacji. Ponadto dowiedzieliśmy się, co mogą influencerzy oraz czego nie wypada robić marce. Nie zabrakło także tematów związanych z turystyką kulinarną i zrównoważoną, a także… wyprawy w kosmos w panelu poświęcony turystyce kosmicznej.

Wszystkiego mogliśmy dowiedzieć się od zaproszonych na konferencję gości, którzy w zajmujący sposób opowiadali o trendach w turystyce oraz marketingu. Wśród nich znaleźli się m.in. Jan Zając (prezes Sotrender), Janina Bąk (JaninaDaily.com), Wojciech Modest Amaro (szef kuchni), Piotr Kosek (Astrofaza), Adam Kałucki (prezes Locativo) czy Katarzyna Nałysz-Safuryn (VisitGdansk).

Zobacz wszystkie

Aktualności

Przeczytaj również

Zobacz wszystkie