Morfologia Sprzedaży
W tym roku spotykamy się już po raz czternasty z ludźmi sprzedaży. Około 200 uczestników i ponad 100 firm zgromadzonych na sali Centrum Wystawienniczo-Kongresowego „AMBEREXP0″ w Gdańsku.
Moderowany networking, stoiska wystawców, księgarnia biznesowa, wiele nagród do wygrania dla uczestników oraz przyjazna i kreatywna atmosfera. Tak jest co roku.
Misją naszych spotkań jest:
· poprawianie efektywności sprzedażowej zespołów sprzedaży i pojedynczych handlowców;
· wspieranie strategii WIN-WIN w sprzedaży;
· wzmacnianie menedżerów w skutecznym i partnerskim zarządzaniu zespołami sprzedaży;
· promowanie nowoczesnych narzędzi w sprzedaży.
Konferencja jest przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, osób nadzorujących sprzedaż oraz dla doświadczonych handlowców.
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji będzie „SPRZEDAŻ W CZASACH SPOWOLNIENIA GOSPODARCZEGO”. Rok 2024 był dla polskich firm trudny, a 2025 nie zapowiada się lepiej. Nastał czas gospodarczego niepokoju. Czynniki wewnętrzne, ale również europejskie i globalne spowodowały, że rozwój ekonomiczny znacząco zwolnił. Wiele branż cierpi z powodu malejącej sprzedaży.
W trakcie konferencji odkryjemy przyczyny trudnej sytuacji wielu przedsiębiorstw, ale przede wszystkim pokażemy sposoby na przystosowanie się do nowych warunków i przejście przez ten trudny czas „suchą stopą”.
Tematyka, którą przygotowaliśmy na ten rok jest następująca:
· Makrotrendy i niepewność, czyli co kreuje ekonomiczne scenariusze jutra.
· Jak zwiększyć odporność na stres i podnieść wyniki sprzedaży. Jak uratować szefów sprzedaży i handlowców przed wypaleniem.
· Jak pobić rekord przychodów w czasie kryzysu w branży. Case z rynku budowlanego.
· Zmiany strategii sprzedażowej to konieczność w trudnych czasach. Jak się do tego zabierać?
· Spowolnienie gospodarcze to zagrożenie czy szansa?
· Praktyczne sposoby budowania odporności sprzedażowej w czasie spowolnienia.
· Skuteczna sprzedaż zaczyna się od zespołu – jak motywować i rozwijać pracowników. Case study Trans.eu
· Inspiracje ze świata zwierząt. Wilki potrafią dostosować się do najtrudniejszych sytuacji i warunków. Jakie strategie rodzin wilczych można przenieść na zachowania biznesu w ciężkich czasach?
· Pozytywna psychologia sprzedaży: Power bank pewności siebie w czasach niepewności..
Wśród prelegentów i występujących: Andrzej Kubisiak, Marta Wojewnik, Karol Brylowski, Piotr Choszcz, Zbigniew Bartuś, Andrzej Twarowski, Dorota Sowińska, Łukasz Długowski, Paweł Fortuna i Jacek Czarnowski.
Konferencja odbędzie się 9 kwietnia 2025 w Gdańsku w Centrum Wystawienniczo-Kongresowego „AMBEREXP0″ przy ul. Żaglowej 11 (sala 1C).
Organizator: Cetus Consulting Sp. z o.o., 80-852 Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 6; NIP: 5833478343 Kwestie merytoryczne: Jacek Czarnowski, email: jacek.czarnowski@sandler.com, tel.: 600 401 570 Organizacja i marketing: Aneta Wieliczko, email: aneta.wieliczko@sandler.com, tel.: 692 131 682
Organizatorem wydarzenia jest Cetus Consulting – firma specjalizująca się w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.
Po więcej informacji zapraszamy na: Stronę, Linkedin lub Facebook