VII MORFOLOGIA SPRZEDAŻY
24.05.2017
Konferencja Menedżerów Sprzedaży
org. CETUS CONSULTING
MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to VII edycja największej w Polsce północnej konferencji przeznaczonej dla ludzi zawodowo związanych ze sprzedażą.
www.morfologiasprzedazy.pl
https://www.facebook.com/MorfologiaSprzedazy
https://www.youtube.com/channel/UCIir-PFLTXbDcIAee3YimOA
Termin: 24 maja 2017
Miejsce: Centrum Targowo-Konferencyjne Amber Expo w Gdańsku
Uczestnicy: 150-200 osób; prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży wszystkich szczebli, key account menedżerowie, menedżerowie HR odpowiedzialni za rozwój kompetencji sprzedażowych.
Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training – światowy lider w specjalistycznych rozwiązaniach doradczo-szkoleniowych przeznaczonych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.
Program tegorocznej konferencji:
org. CETUS CONSULTING
MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to VII edycja największej w Polsce północnej konferencji przeznaczonej dla ludzi zawodowo związanych ze sprzedażą.
www.morfologiasprzedazy.pl
https://www.facebook.com/MorfologiaSprzedazy
https://www.youtube.com/channel/UCIir-PFLTXbDcIAee3YimOA
Termin: 24 maja 2017
Miejsce: Centrum Targowo-Konferencyjne Amber Expo w Gdańsku
Uczestnicy: 150-200 osób; prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży wszystkich szczebli, key account menedżerowie, menedżerowie HR odpowiedzialni za rozwój kompetencji sprzedażowych.
Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training – światowy lider w specjalistycznych rozwiązaniach doradczo-szkoleniowych przeznaczonych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.
Program tegorocznej konferencji:
- Pełna moc sprzedaży. – Jacek Walkiewicz
- Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. - Magdalena Budna-Ptaszek
- Porozmawiaj z podwładnym – czyli zarządzanie zespołami w czasach zmiany. Rzecz o komunikacji menedżerskiej. - Jacek Czarnowski
- Zrozumieć pokolenie Y - zmiany w strukturze polskiej populacji wg badań Extended DISC i ich wpływ na pracę menedżerów. - Justyna Duda, Marta Szeszko
- Zastosowanie koncepcji spirali świadomości w sprzedaży - jak porozumiewać się z partnerami biznesowymi prezentującymi różne odmiany kultur organizacyjnych. - Nikolay Kirov
- Turkusowe organizacje - moda czy ewolucyjna zmiana? - Marek Konieczniak
- Czy jesteśmy gotowi budować firmy oparte na zaufaniu? Czy ludzie potrafią zarządzać samymi sobą w organizacji? - Aleksandra Pogorzelska
- Wyjście poza standardowe rozwiązania w zarządzaniu firmą. Polskie doświadczenia we wdrażaniu pomysłów na turkusową organizację firmy. - Daniel Urban