Kalendarz

«
Grudzień 2019
»
pn wt śr cz pt sb nd
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Wydarzenia

IV MORFOLOGIA SPRZEDAŻY

16.11.2016
Konferencja Menedżerów Sprzedaży
org. CETUS CONSULTING


MORFOLOGIA SPRZEDAŻY
to VI edycja największej w Polsce północnej konferencji przeznaczonej dla ludzi zawodowo związanych ze sprzedażą.
www.morfologiasprzedazy.pl
https://www.facebook.com/MorfologiaSprzedazy
https://www.youtube.com/channel/UCIir-PFLTXbDcIAee3YimOA

Termin: 16 listopada 2016
Miejsce: Centrum Targowo-Konferencyjne Amber Expo w Gdańsku


Uczestnicy: 150-200 osób; prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży wszystkich szczebli, key account menedżerowie, menedżerowie HR odpowiedzialni za rozwój kompetencji sprzedażowych;

Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training – światowy lider w specjalistycznych rozwiązaniach doradczo-szkoleniowych przeznaczonych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.

HITY VI edycji:
  • Nowatorski spektakl w konwencji Mentoring Theater o meandrach zarządzania i sprzedaży w wykonaniu Milczarek Bukowski Trio.
  • Wywiad z prof. Andrzejem Szahajem na kontrowersyjny temat - Czy kapitalizm jest zepsuty? Jeśli tak - to jak to wpływa na sprzedaż?
  • Jacek Kotarbiński - Jak znaleźć synergię w działaniach zespołów marketingu i sprzedaży? Czy to w ogóle możliwe?
Program tegorocznej konferencji:
  • MENTORING THEATER - Niecodzienny spektakl umożliwiający przyjrzenie się relacji szef-podwładny, sprzedawca-klient czy lider-zespół z perspektywy fotela teatralnego. Sprzedaż i przywództwo widziane w krzywym zwierciadle z pokazane z dynamiką i dużą dawką humoru. - Milczarek Bukowski Trio
  • Sprzedaż to kwintesencja kapitalistycznego modelu gospodarki. Jak sytuacja, w której kapitalizm wyraźnie "się popsuł" wpływa na dzisiejszą sprzedaż i zarządzanie zespołami sprzedażowymi? - wywiad z prof. Andrzejem Szahajem
  • Jak Elf i Krasnolud z "Władcy pierścieni" szukali złotej formuły - czyli jak znaleźć synergię we współpracy sprzedaży z marketingiem? - Jacek Kotarbiński
  • W jaki sposób wdrożenie Customer Experience Management może wesprzeć sprzedaż w twojej organizacji? - Marta Bryła-Gozdyra
  • Czy w Twoim zespole pracują odpowiedni handlowcy? Jak znaleźć właściwych ludzi i rozwijać ich po przyjęciu do organizacji? - Jacek Czarnowski
  • Taktyczne zarządzanie sprzedażą. Jak przełożyć strategię sprzedaży na działania zespołu handlowego? - Agnieszka Grostal
  • Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn, czyli długoterminowy plan na efektywny zespół sprzedażowy. - Maciej Cichocki, Norbert Grzybek
  • Czy jesteśmy skazani na kij i marchewkę? Nowe narzędzia motywacyjne w sprzedaży. - Tomasz Kalko